26 жовтня, 2020

Бінарний урок математика + історія

Тема: Культура та релігійні вірування первісних людей. Скорочення дробів.

Мета: розвивати уміння узагальнювати факти, робити висновки, наводити свої пояснення суспільних явищ та скорочувати дроби.

17 вересня в комунальному закладі «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» Оріхівської міської ради вчителем математики Гаращенко Альоною Петрівною та вчителем історії Рябцун Інною Миколаївною був проведений бінарний урок математика+історія.

Інтеграція предметів є ключовим трендом сучасної освіти. Вчителі продемонстрували можливість використання на уроках різних форм, методів та прийомів роботи. Весь урок був насичений інноваційними технологіями, що дало змогу підвищити мотивацію учнів

Переваги бінарного уроку полягають в тому, що він:

• Сприяє підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів, цілісної наукової картини світу і розгляду явища з декількох сторін;

• Більшою мірою, ніж звичайні уроки, сприяє розвитку мовлення, формування вміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, інтенсифікації навчально-виховного процесу, знімають перенапруження, перевантаження;

• Не тільки поглиблює уявлення про предмет, розширює кругозір, але й сприяє формуванню різнобічно розвиненої, гармонійно і інтелектуально розвиненої особистості.

• Інтеграція є джерелом знаходження нових зв'язків між фактами, які підтверджують чи поглиблюють певні висновки, спостереження учнів у різних предметах.

Презентація

Історія Івана Купала

Цікаві числа









Немає коментарів:

Дописати коментар